torsdag 11. oktober 2007

Torsdag i Malaga


Etter å ha sittet flere timer på dårlige stoler, kunne jeg nesten ikke gå. Og det var ikke bedre i dag tidlig. Jeg hompet ned til apoteket, "Tengo dolor en mi espalda...", nå har jeg knasket på tabletter og klarte å humpe meg gjennom timene og salsaen. Frafallet har vært stort blantsalsajentene, og det er nå en hard salsakjerne igjen. Salsalæreren er ikke spesielt opptatt av feiringen av den hellige Pilar og Spanias nasjonaldag, og kjører kurs fredag også
Imorgen er det altså fridag i Spania, er usikker på om det er 1492 som feires, eller hva det er. Noen av oss skal på eksursjon i kveld (tapasbarer i Malaga), og jeg skal jobbe med ulike typer skriving imorgen og på lørdag, ellers ta det med ro og pleie ryggen. Venter på at Universitetsforlaget skal sende meg språkvasken, så bokprosjektet ruller videre det også.

Ingen kommentarer: