mandag 8. oktober 2007

Salsa Malagenese

Læreren er en litt type avdanka hippie med hestehale, veldig kul, minner mye om den svenske skulespilleren Peter Stormare som jeg sist så i Tatt av kvinnen. Vi er 3 menn og 4 ganger så mange kvinner. For de leserne av bloggen min som har bekymret seg for salsaen ut fra ulike ting, kan jeg nå berolige.
Arne: Salsa Malaganese er vel noe i retning av Salsa Cubana med innslag av mambo, så vidt jeg kan se. Jeg kan foreløpig ikke se at dette i stor grad avviker fra Salsa Nord. Her er det Dilikeno og mye fint hoftearbeid å se. Læreren går ganske fort fram - så henger man med, er man klar for Salsa 3 eller Rueda 2 (minst) i slutten av neste uke.
Heidi: Rent helsemessig har jo du sikkert vært bekymret over hvorvidt ryggproblemer ville forhindre salsadeltakelse. Etter første salsaøkt tror jeg nok jeg kan si at dette kan gå riktig bra.

Det vil selvsagt bli lagt ut videoopptak av salsaskolen Malagenese etter hvert.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Du veit nå alltid kva plsgande tankar eg rist av ;-)

Heidi sa...

plagande tankar skulle det vera