lørdag 13. oktober 2007

Malaga fredag

Herman (spansklæreren) dukka opp, denne gang med en ung gutt som assistent. Han fikk raskt navnet gummiballen, pga hans ekstremt myke bevegelser, hendene minnet visstnok om haribo-gotteri ifølge en av de tyske jentene. Vi var plutselig redusert til 8 deltakere, og i motsetning til torsdagen, funka ting rimelig godt. På kvelden dro 6 av oss først på fiskerestaurant nede på stranden. Bortsett fra at ryggen min akkurat nå ikke elsker grønne plaststoler (den liker i det hele tatt ikke å sitte), var det en hyggelig kveld med 4 tyskere og en sveitser. Stadig vekk dukka det opp ulike "kunstnere" som bød på seg selv i form av sang og dans, restauranten minna nesten om en klokkebutikk for hvert 10. minutt dukka det opp en afrikansk klokkeselger.

Så - de hadde funnet en salsabar i Malaga, og det var ganske fascinerende å oppleve - som tilskuer. Jeg prøvde meg en gang med den tyske tannlegen Anne, men det var før salsaspesialistene entra lokalet i 12-tida. Det var ganske mørkt i lokalet og jeg forsøkte ikke å filme. Salsastudentene fra Club Hispanico, ble raskt tilskuere og vi drog hjem i ett-tida. Neida, ingen grunn til mismot.

Ikke skole, menEnrique, som jeg kjenner fra et lite skoleprosjekt, har meldt tilbake og jeg besøker han og hans skole den 23. Ellers er det tid for ro og ettertanke idag og imorgen.

Ingen kommentarer: